Turbosprężarki

Turbosprężarki

Czy warto regenerować turbosprężarki?

Chcąc zwiększyć moc silnika w swoim samochodzie, bardzo często stosujemy różnego rodzaju tuning, dzięki któremu możemy zmaksymalizować swoje efekty szybkościowe oraz przyspieszenie. Turbosprężarki są doskonałym przykładem elementów, które są w stanie dodać dużo mocy naszej maszynie, więc nie ma w tym nic dziwnego, że większość osób chce montować je w aucie.

Czy jest to droga część?

Regeneracja turbosprężarek MielecNiestety jeśli zależy nam na dobrej jakości, w większości przypadków jest ona droga i może szybko ulec eksploatacji. Nie musimy jednak wcale kupować zupełnie nowej turbosprężarki. Jeśli chcemy tuningować nasze silniki samochodowe, ponieważ istnieje taka usługa jak naprawa turbin samochodowych i ich regeneracja. Zazwyczaj musimy jedynie znaleźć odpowiedni warsztat, który zapewni nam jakość na najwyższym możliwym poziomie. Chodzi o to aby nasz sprzęt, do następnego cyklu regeneracyjnego, mógł wytrzymać jak najdłużej. Do dyspozycji zazwyczaj mamy kilka różnych rodzaju takich elementów silnika. Przykładem mogą być między innymi turbosprężarki sterowane elektronicznie, lub chociażby turbosprężarki ze zmienną geometrią. Wszystkie rodzaje turbosprężarek samochodowych dedykowanych do samochodów osobowych, dostawczych i itp. regeneruje firma MR Radka – Magdalena Czachor Radka. Więcej na profilu firmy Google: https://plus.google.com/+MRRadkaTurbospr%C4%99%C5%BCarkiMielec?hl=pl

Firma posiada ogromne wieloletnie doświadczenie na rynku i w branży gdyż wykonuje tylko usługi związane z turbinami wobec czego wyspecjalizowała się w tej dziedzinie na tyle, aby móc obecnie oferować takie rozwiązania w standardzie jak regeneracja zwykłych turbosprężarek, zmiennej geometrii oraz turbosprężarki sterowane elektroniką, czyli z modułami elektronicznymi.

MR Radka – profesjonalna regeneracja turbin i turbosprężarki
ul. Polna 3b
39-300 Mielec

Telefon: +48 609 141 806 lub +48 665 187 734

Szczegółowe informacje o firmie znajdują się na stronie internetowej firmy MR Radka www.turbosprezarki.mielec.pl

Profesjonalna regeneracja nie musi być droga!

Wybór z pewnością nie jest prosty, zwłaszcza jeśli nie znamy się na mechanice zbyt dobrze. Wtedy najlepszym możliwym wyborem, będzie konsultacja z jakimś profesjonalnym mechanikiem. Najlepiej takim który posiada bardzo dobrą renomę na rynku i który poleci nam sprawdzoną firmę. Dla mechanika również dobra firma to mniej problemów. Pamiętajmy, że wszelkie reklamacje, związane z dalszą eksploatacją turbosprężarki trafią do niego. Profesjonalna regeneracja turbosprężarki nie musi być droga więc tu nie chodzi o cenę. Czasami faktycznie nie drogie rozwiązania są tak samo albo i bardziej skuteczne niż te droższe.

W serwisie motoryzacyjnym motoryzacja.mielec.pl szczegółowo opisane zostały informacje na temat regeneracji turbosprężarek samochodowych, która nie jest droga, ale skuteczna.

Dzięki sprawdzonemu mechanikowi i rzetelnemu doradztwu będziemy jednak posiadać stu procentową pewność, że wykorzystujemy potencjał swoich możliwości i dodatkowo wszystkie elementy naszego silnika są dopasowane idealnie do siebie, co również będzie gwarantować najmniejszą możliwość uszkodzeń i awarii. Osoby które zazwyczaj dokonywały samodzielnych decyzji pod względem części tuningowych, doskonale mogą coś na ten temat wiedzieć, zwłaszcza jeśli nie są oni specjalistami, ponieważ takie konstrukcje, często zaburzają pracę innych, tworząc tym samym usterki i dalsze problemy z silnikiem naszego auta, co powoduje jeszcze większe koszty podczas ewentualnych napraw.

W branży motoryzacyjnej regeneracja podzespołów to powszechnie znane zjawisko, regeneruje się turbosprężarki, zaciski hamulcowe, maglownice oraz inne. Ostatnimi czasy popularna i naprawdę skuteczna metoda FCM daje bardzo dobre wyniki jeżeli chodzi o czyszczenie katalizatorów i filtrów. Regeneracja filtrów DPF FAP oraz katalizatorów tą metodą to świetne rozwiązanie, które w zupełności pozwala na dalszą eksploatację. To sprawdzona i dobra metoda. Na pewno usuwanie DPF czy usuwanie FAP lub katalizatora to metoda nie godna pochwały. Rozwiązaniem idealnym jest czyszczenie FCM.